Ракурсhttps://racurs.ua/
Ми не й...лися - В «Укрпошті» пояснили гнівну відповідь на критику продажу старих авто через Prozorro
Ми не й***лися — В «Укрпошті» пояснили гнівну відповідь на критику продажу старих авто через Prozorro
https://racurs.ua/ua/n194897-my-ne-y-lysya-v-ukrposhti-poyasnyly-gnivnu-vidpovid-na-krytyku-prodaju-staryh-avto-cherez.htmlРакурсВ «Укрпошті» пояснили свій пост-відповідь у Х на різку критику продажу старих авто через Prozorro.
.
Ветеран і директор з маркетингу «Укрпошти» Максим Колесніков у коментарі «Бабелю» сказав, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. Компанія готова перепрошувати у разі «факапів», але не в цьому випадку.
У Twitter (Х) люди матюкають інших і думають, що це норма. Але ми не «вʼяла риба», яка має приймати будь-які закиди. Самі ми нікого не лаємо. І я не розумію, чому людей це так чіпляє? Вони хотіли, щоб ми сказали: «Так, ми йобнуті». Вибачте, такого не буде. У нас є позиція: там де ми праві — ми праві, — сказав Колесніков.
Найгіршою реакцією у цьому випадку для «Укрпошти» було б сховатися й почати перепрошувати. Колесніков вважає: у будь-якої компанії має бути гідність. Вона може відповісти жорстко, і це нормально.
Гендиректор «Укрпошти» Смілянський 30 квітня оголосив, що компанія виставила на продаж на Prozorro 531 авто, здебільшого старі 1990-х та 2000-х років випуску.
У Х (Twitter) це викликало бурхливу критику з лайкою — користувачі питали, чому компанія не може передати їх на потреби армії. Смілянський пояснив, що продажу майна через Prozorro вимагає закон, а у Х «Укрпошта» відповіла лаконічніше та грубіше.