Новини
Ракурс

Міндоходів запровадило новий сервіс — електронна перевірка

10 січ 2014, 16:16

Користуватися цим сервісом, як зазначається, вже можуть платники єдиного податку (як юридичні, так і фізичні особи) з низьким ступенем ризику.

З 2015 року до їх числа приєднаються суб`єкти мікро-, малого та середнього бізнесу. А з 2016 року нововведенням зможуть користуватися всі суб`єкти господарювання.

Ініціатором проведення електронної перевірки, за інформацією Міндоходів, є безпосередньо платник податку. Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку. Така заява має бути подана за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.


За результатами електронної перевірки складається довідка. При цьому платнику податків надається право самостійно виправити виявлені перевіркою недоліки та, у разі виявлення заниження податкового зобов`язання, сплатити штраф. І тільки у разі не виправлення помилок у вказаний термін контролюючі органи матимуть право провести позапланову перевірку та донарахувати податкові зобов`язання.

Як повідомляв «Ракурс», Міндоходів винесло на обговорення концепцію реформи декларування доходів.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter

.




Загрузка...