Новини
Ракурс

Росіяни звинувачують «Ракурс» в екстремізмі

14 січ 2015, 17:29

До переліку «екстремістських» потрапили також іще 17 українських та іноземних ЗМІ, що, на думку російського Червоного Хреста, спотворюють інформацію про російські гуманітарні конвої на Донбас і їх призначення. У зв’язку з цим організація збирається через суд вимагати стягнення 170 млн руб. із зазначених ЗМІ, йдеться в повідомленні на сайті московського відділення російського Червоного Хреста.

Зокрема, приводом для звернення до суду стали публікації ЗМІ, в яких нібито спотворювалися матеріали прес-конференції від 25 грудня керівника організації Ігоря Трунова про те, як гуманітарний конвой із Росії доставив вантаж на Донбас.

Московське відділення Червоного Хреста звернулося до генпрокурора Росії і Роскомнагляду з проханням обмежити доступ в інтернеті «до екстремістських ресурсів зазначених американських і українських ЗМІ».

Організація також звернулася до Слідчого комітету Росії з заявою про порушення кримінальної справи за ч. 2 ст. 280 (публічні заклики до здійснення екстремістської діяльності), ч. 2 ст. 128.1 (наклеп) і ст. 319 (образа представника влади) Кримінального кодексу Росії.

Окрім «Ракурсу», в російського Червоного Хреста виникли претензії до американського журналу Newsweek, каналу «Інтер», видання «Українська прес-група», газети Верховної Ради «Голос України», інтернет-видань «Новости Донбасса» , «Українська правда», «Новий Час», «Діалог.UA», «ЕвроБеларусь», інформаційних агентств 112.ua, KPUnews, «Укрінформ», компанії «Нью Медіа Інтернет Україна», видань NEWSru.ua, «Амурбург», The Interpreter і «Економічні вісті».

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter


Загрузка...