Новини
Ракурс

Лохнеське чудовисько придумав рекламний агент

18 лис 2015, 15:24

Докази тому знайшов британський історик Геррет Вільямс, розповідають «Вести» з посиланням на UK news.


.

Зокрема, на його переконання, автором таємничого мешканця озера Лох-Несс є романіст Дігбі Джордж Гереті, який у 30-х роках працював рекламним агентом. Господарі шотландських готелів звернулися до нього з проханням допомогти залучити туристів в промисловий регіон, який серйозно постраждав внаслідок економічної кризи.

Вперше Гереті розповів про існування Лохнеського чудовиська в 1930 році — за пінтою пива на Трафальгарській площі. Власникам готелів ідея сподобалися, і вони заплатили за цю вигадку 150 фунтів, що було досить великою сумою на той час.

У 1933 році знайомий Гереті, журналіст, опублікував у газеті Courier статтю про Лохнеське чудовисько, і з тих самих пір новини про Нессі регулярно з’являлися на сторінках газет і журналів.

Вигадка Гереті відмінно поєднувалася з шотландським фольклором, в якому є безліч легенд про монстрів в озері Лох-Несс, що нападають на рибалок.

При цьому вчений зазначає, що Гереті був не першим, хто придумав чудовисько для залучення туристів. Натхненням для нього послужила вигадка канадського власника нерухомості, який для розширення бізнесу пустив чутки про загадкового звіря, що живе в озері Оканаган в Британській Колумбії.

У 1980 році 82-річний Джордж Гереті в дружньому листі колезі хвалився своїм «геніальним PR-ходом» за 150 фунтів, що змінив докорінно життя нудної глибинки.

Байка про Лохнеське чудовисько щорічно приносить в місцеву казну близько 30 млн фунтів стерлінгів.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...