Жебрівський вважає дані екзит-полу за виборами мера Маріуполя недостовірними
https://racurs.ua/ua/n61869-jebrivskyy-vvajaie-dani-ekzyt-polu-za-vyboramy-mera-mariupolya-nedostovirnymy.htmlРакурсЗгідно з даними екзит-полу компанії Researching branding group, у першому турі виборів мера Маріуполя може перемогти самовисуванець Вадим Бойченко, передає 112.ua.
На думку Жебрівського, який прокоментував екзит-пол в ефірі телеканалу, подібні результати опитування не мають нічого спільного з реальністю.
Як повідомив голова Донецької обласної військово-цивільної адміністрації, Researching branding group є відомою компанією, яка проводить екзит-поли в інтересах певної політичної сили.
«Ми фіксували таких інтерв’юерів, які ставили тільки близько імені конкретного кандидата та політичної сили галочку», — розповів він. За словами Жебрівського, активісти розігнали працівників компанії.
При цьому він зазначив, що жодна організація, яка заслуговує довіри, в Маріуполі не проводила опитування за результатами виборів.
Як підкреслив голова ОДА, підігнати результати виборів під екзит-пол недобросовісним організаціям не вдасться. В адміністрації забезпечать максимально прозорий підрахунок голосів на виборах.
Нагадаємо, за даними екзит-полу Researching branding group, серед кандидатів у мери Маріуполя лідирує самовисуванець Вадим Бойченко (директор з персоналу ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча», що входить до сфери інтересів Ріната Ахметова) з результатом в 71,07% голосів. Друге місце зайняв Максим Борондин з 9,5% голосів, третє — Юрій Тарнавський з 7,02% голосів.
Компанія Research & Branding Group, заснована у 2006 році, спеціалізується на маркетингових та соціологічних дослідженнях, співпрацювала з «Партією регіонів» на декількох останніх виборах. Серед замовників досліджень компанії був також СКМ Ріната Ахметова.