Цензура новин у Facebook: Цукерберг анонсував розслідування
https://racurs.ua/ua/n71004-cenzura-novyn-u-facebook-cukerberg-anonsuvav-rozsliduvannya.htmlРакурсРаніше екс-працівники соціальної мережі поскаржилися, що багато матеріалів про Республіканську партію США та інші політичні сили свідомо не включалися в список популярних тем, незважаючи на активне обговорення користувачами Facebook, пише ВВС.
Скандал розгорівся після того, як портал Gizmodo опублікував матеріал про те, як підрозділ соцмережі Trending Topics, що відповідає за тренди, регулярно приховував певні новини. Зазначимо, що Trending Topics відстежує дискусії, які користуються популярністю, і показує користувачеві в стрічці найбільш обговорювані новини.
Колишні співробітники Facebook стверджують, що алгоритм формування новинної стрічки не нейтральний, оскільки редактори втручаються в його роботу, так як їм було доручено включати в список найбільш популярних новин матеріали ВВС, СNN, в обхід повідомлень менших ЗМІ.
В свою чергу, Цукерберг заявив, що його компанія не виявила ніяких доказів існування подібної практики.
«Facebook дає голос кожному. На цьому тижні з’явилася доповідь, згідно з якою працівники підрозділу Trending Topics блокували новини, що виражають консервативну точку зору. Ми ставимося до цього надзвичайно серйозно, і проводимо повноцінне розслідування задля того, щоб бути впевненими, що наша команда була вірна нашим принципам», — йдеться в заяві засновника соцмережі.
Разом з тим, в Gizmodo повідомляють, що критерій включення новини в список новин національного значення полягав в тому, що ця новина повинна була лідирувати як мінімум на п’яти з 10 найбільших новинних сайтів.
За словами віце-президента Facebook Тома Стока, який очолює відділ пошуку, ручне управління трендами здійснюється для того, щоб користувач не бачив повідомлення з такими популярними тегами, як, наприклад, «обід», які неминуче будуть набирати масу кліків.
Цим же пояснюється, чому іноді користувачі бачать серед «популярних історій» в своїй стрічці новин не ті статті, які отримали найбільше лайків, а ті, які передрукували відразу кілька великих ЗМІ.
Нагадаємо, що на даний момент аудиторія найбільшої в світі соцмережі становить 1,6 млрд користувачів.