Український стартап отримав 500 тис. євро інвестицій і запустився у США
https://racurs.ua/ua/n73456-ukrayinskyy-startap-otrymav-500-tys-ievro-investyciy-i-zapustyvsya-u-ssha.htmlРакурсЯк повідомляє AIN.ua, на першому етапі стартап отримав 100 тис. євро від інвестора Пеккі Коскінена, з венчурного фонду Vendep та фонду інноваційного розвитку Tekes.fi. Кошти використали для підготовки до запуску на ринку США.
«Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно — забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрилансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їхні потреби», — розповів виданню співзасновник стартапу Максим Печерський.
За його словами, на американському ринку стартап зосереджується на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.
На своєму старті проект вже зумів залучити понад сотню клієнтів. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer та ін.
Для зростання на нових ринках стартап розширює штат і наразі шукає фахівців для київського і фінського офісів: маркетологів, дизайнерів, копірайтерів та розробників.
На другому етапі інвесторами виступили Сампо Парккінен і український венчурний фонд Digital Future, з-інвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума інвестицій у проект — 400 тис. євро.
Після того, як стартап досягне певних показників прибутковості та якості клієнтів, інвестори мають намір провести третю частину раунду — follow-up фінансування від Tekes — до 1,25 млн євро на маркетинг і продажі.
Нагадаємо, нещодавно українська команда Ecoisme стала переможцем щорічного конкурсу європейських стартапів EDF Pulse від найбільшого в світі оператора атомних електростанцій — L’électricité de France. Стартап отримав грошовий приз у 100 тис. євро.