Новини
Ракурс

Український стартап отримав 500 тис. євро інвестицій і запустився у США

12 лип 2016, 11:03

Як повідомляє AIN.ua, на першому етапі стартап отримав 100 тис. євро від інвестора Пеккі Коскінена, з венчурного фонду Vendep та фонду інноваційного розвитку Tekes.fi. Кошти використали для підготовки до запуску на ринку США.


.

«Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно — забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрилансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їхні потреби», — розповів виданню співзасновник стартапу Максим Печерський.

За його словами, на американському ринку стартап зосереджується на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.

На своєму старті проект вже зумів залучити понад сотню клієнтів. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer та ін.

Для зростання на нових ринках стартап розширює штат і наразі шукає фахівців для київського і фінського офісів: маркетологів, дизайнерів, копірайтерів та розробників.

На другому етапі інвесторами виступили Сампо Парккінен і український венчурний фонд Digital Future, з-інвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума інвестицій у проект — 400 тис. євро.

Після того, як стартап досягне певних показників прибутковості та якості клієнтів, інвестори мають намір провести третю частину раунду — follow-up фінансування від Tekes — до 1,25 млн євро на маркетинг і продажі.

Нагадаємо, нещодавно українська команда Ecoisme стала переможцем щорічного конкурсу європейських стартапів EDF Pulse від найбільшого в світі оператора атомних електростанцій — L’électricité de France. Стартап отримав грошовий приз у 100 тис. євро.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...