Ракурсhttps://racurs.ua/
Авіакомпанія Ryanair повідомила українцям, що робити з квитками
https://racurs.ua/ua/n91064-aviakompaniya-ryanair-povidomyla-ukrayincyam-scho-robyty-z-kvytkamy.htmlРакурсЛоукостер Ryanair розіслав всім українським клієнтам, які встигли придбати квитки, лист з докладною інструкцією, у зв’язку з відмовою авіакомпанії заходити на український авіаринок, пише «Економічна правда».
.
Відповідно до цієї інструкції у клієнта дві опції: отримати повну компенсацію грошей за квитки або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.
Як повідомляється, якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.
Нагадаємо, що вчора, 10 липня, в Ryanair відмовилися виходити на український ринок. Компанія офіційно оголосила, що скасовує свої плани щодо України через те, що київський аеропорт не виконав вимоги, досягнуті в Міністерстві інфраструктури.
Як відомо, гендиректор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін заявив, що аеропорт не може погодитися з низкою вимог лоукостера. Також в «Борисполі» підрахували, що Ryanair завдасть аеропорту близько 2 млрд грн збитків на рік.
Сьогодні стало відомо, що Київ поновить переговори з Ryanair.