Ракурсhttps://racurs.ua/


Facebook змінив правила розміщення політичної реклами
https://racurs.ua/ua/n96271-facebook-zminyv-pravyla-rozmischennya-politychnoyi-reklamy.htmlРакурсТепер всі зможуть побачити, хто замовляв політичну рекламу у Facebook, скільки за неї заплатив, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих користувачів. Про це розповів засновник та керівник соціальної мережі Марк Цукерберг, передає «Українськаправда».
«Коли хтось оплачує політичну рекламу на телебаченні чи інших ЗМІ, вони зобов’язані за законом розкривати, хто оплатив за неї. Тепер ми вносимо ще більш високий рівень прозорості», — зазначив засновник Facebook.
Тепер, крім політичної, будь-яка реклама у Facebook супроводжуватиметься інформацією про спонсора. Таким чином, всі будуть бачити, хто публікував рекламу, скільки заплатив за неї, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих користувачів. Крім того, політична реклама буде отримувати відповідну мітку.
«Наша мета — повністю розгорнути це в США перед проведенням проміжних виборів у 2018 році», — зазначив Цукерберг.
Нагадаємо, що Цукерберг виявив докази втручання Росіїe президентські вибори в США, які відбулися в листопаді 2016 року. Зокрема, було виявлено активність фейкових акаунтів, створених Росією для поширення політичної реклами під час президентських виборів у США.
Також глава Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що в Росії могли використовувати додаток для втручання в президентські вибори в США.
Тим часом, Федеральне велике журі схвалив першіобвинувачення у справі про розслідування втручання Росії в американські вибори. Перші арешти повинні відбутися в понеділок.