Новини
Ракурс

Facebook змінив правила розміщення політичної реклами

28 жов 2017, 13:01

Тепер всі зможуть побачити, хто замовляв політичну рекламу у Facebook, скільки за неї заплатив, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих користувачів. Про це розповів засновник та керівник соціальної мережі Марк Цукерберг, передає «Українськаправда».


.

«Коли хтось оплачує політичну рекламу на телебаченні чи інших ЗМІ, вони зобов’язані за законом розкривати, хто оплатив за неї. Тепер ми вносимо ще більш високий рівень прозорості», — зазначив засновник Facebook.

Тепер, крім політичної, будь-яка реклама у Facebook супроводжуватиметься інформацією про спонсора. Таким чином, всі будуть бачити, хто публікував рекламу, скільки заплатив за неї, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих користувачів. Крім того, політична реклама буде отримувати відповідну мітку.

«Наша мета — повністю розгорнути це в США перед проведенням проміжних виборів у 2018 році», — зазначив Цукерберг.

Нагадаємо, що Цукерберг виявив докази втручання Росіїe президентські вибори в США, які відбулися в листопаді 2016 року. Зокрема, було виявлено активність фейкових акаунтів, створених Росією для поширення політичної реклами під час президентських виборів у США.

Також глава Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що в Росії могли використовувати додаток для втручання в президентські вибори в США.

Тим часом, Федеральне велике журі схвалив першіобвинувачення у справі про розслідування втручання Росії в американські вибори. Перші арешти повинні відбутися в понеділок.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...