Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: Обозреватель
Залізницю в «Борисполі» протягнуть під землею — гендиректор аеропорту
https://racurs.ua/ua/n104019-zaliznycu-v-boryspoli-protyagnut-pid-zemleu-gendyrektor-aeroportu.htmlРакурсПроект залізничного сполучення аеропорту «Бориспіль» з Києвом передбачає прокладання частини гілки під землею, повідомив гендиректор аеропорту Павло Рябікін в інтерв’ю Центру транспортних стратегій.
.
На першому етапі будівельних робіт заплановано, що залізнична лінія пройде між парканом аеропорту і під’їзною дорогою. Вокзал побудують біля терміналу D, платформу з'єднають з терміналом критою галереєю.
«Щоб дійти до терміналу, пасажирам знадобиться кілька хвилин», — вважає Рябікін.
На другому етапі робіт передбачено, що лінія біля терміналу D буде йти під землю. Для цього передбачено з’їзд, за яким лінію підтягнуть до нових терміналів.
Рябікін назвав ці роботи «далекою перспективою», коли термінал D буде приєднаний галереями до терміналів B і F.
Будівельні роботи в «Борисполі» стартують 1 червня, пуск поїздів заплановано на 1 грудня, за реалізацію проекту відповідає «Укрзалізниця».
У лютому цього року прем'єр-міністр Володимир Гройсман повідомив, що уряд підтримав будівництво лінії швидкісного залізничного сполучення з аеропортом «Бориспіль». Йдеться про маршрут руху залізничного вокзалу «Київ-Пасажирський» — станція «Видубичі» — вокзал «Дарниця» — «Міжнародний аеропорт Бориспіль».
По цій гілці будуть курсувати 11 рейкових автобусів PESA 620M, розрахованих на перевезення 91 пасажира, і два рейкових автобуси PESA 630М на 192 пасажири, які знімуть з регіональних маршрутів Укрзалізниці.
Як повідомляв «Ракурс», раніше Павло Рябікін розповідав, що стратегія розвитку «Борисполя» до 2045 року передбачає відкриття тисячі паркомісць у дворівневому паркінгу, а пізніше — будівництво підземних залізничного вокзалу і автобусної станції.