Ракурсhttps://racurs.ua/
Светр, який став об'єктом критики користувачів, фото — CNN
Gucci вибачився за светр з балаклавою після звинувачень у расизмі (ФОТО)
https://racurs.ua/ua/n117881-gucci-vybachyvsya-za-svetr-z-balaklavou-pislya-zvynuvachen-u-rasyzmi-foto.htmlРакурсІталійський будинок моди Gucci (Гуччі) вибачився за вовняний светр з балаклавою після того, як користувачі в соціальних мережах розкритикували річ за схожість з різновидом театрального гриму коміків, які карикатурно зображували темношкірих людей.
.
Вибачення компанія опублікувала 7 лютого у Twitter.
«Gucci щиро вибачається за образу, яку завдав вовняний светр-балаклава», — сказано у заяві будинку моди.
В Gucci запевнили, що негайно приберуть річ з інтернет-магазину і всіх торгових точок.
Вперше светр, який став причиною нещадної критики, показали під час презентації колекції Gucci осінь-зима-2018. На сайті середня вартість светра досягала 890 доларів.
Gucci — не перший відомий будинок моди, який звинувачували в расизмі. У 2018 році користувачі соцмереж розкритикували Prada за брелоки у вигляді мавпоподібних фігурок з темного дерева з червоними губами.
У липні 2018 року Всесвітня пошукова платформа Lyst назвала Gucci найпопулярнішим у світі брендом. Дослідження проводилися на основі аналізу щомісячних онлайн-замовлень 5 млн покупців у інтернет-магазинах серед 12 тис. брендів одягу протягом трьох місяців.