Бойко найчастіше рекламується на ТБ, а Тимошенко найбільше платить — дослідження ЧЕСНО (ІНФОГРАФІКА)
https://racurs.ua/ua/n119700-vytraty-na-telereklamu-kandydativ-u-prezydenty-perevyschyly-1-mlrd-grn-doslidjennya-chesno.htmlРакурсКандидати у президенти України збільшили кількість показів рекламних роликів у січні-лютому 2019 року вчетверо. Загальна вартість показу роликів у 2019 році складає майже півмільярда гривень, а з урахуванням витрат на телеагітацію в 2018 році загальний обсяг видатків кандидатів перевищує 1 млрд грн.
Найбільше рекламували на телебаченні опозиціонера Юрія Бойка, йдеться в дослідженні руху ЧЕСНО. Він з’являвся в рекламних блоках 2 тис. 695 разів. Бойко випередив нинішнього президента Петра Порошенка (2 тис. 577 роликів), який лідирував за кількістю реклами у 2018 році.
А ось лідером за розміром витрат на свою телерекламу є Юлія Тимошенко (78,9 млн грн).
Кандидати поступово нарощували свою присутність на екранах. Якщо в грудні телеканал транслював у середньому 12 агітаційних роликів впродовж доби, то в січні — вже 14, лютому — 60.
Крім розкручених раніше політиків-кандидатів, у 2019 році з’явилися рекламні ролики нових шістьох кандидатів — Анатолія Гриценка, Володимира Зеленського, Юлії Литвиненко, Інни Богословської, Валентина Наливайченка та Євгена Мураєва.
Зеленський відразу опинився у топ-3 кандидатів за кількістю реклами (1 тис. 610 показів). Ролики очільниці «Батьківщини» Юлії Тимошенко з’являлись у рекламних блоках 1 тис. 263 рази, при цьому у лютому на телеканалах вийшов 1 тис. 91 ролик із її рекламою.
За даними ЧЕСНО, один день піару Тимошенко на телеканалах коштує понад 3,1 млн грн. Майже у 3 млн грн коштує теледень реклами для Порошенка. Приблизно 1,5 млн грн — доба показів роликів для Тарути і Вілкула.
На семи з 18-ти телеканалів переважала реклама одного з кандидатів, а «5 канал» показував рекламну виключно глави держави.
Лідер показів телереклами кандидатів — канал «1+1». Упродовж січня-лютого він транслював 2 тис. 700 роликів. Понад 2 тис. показів політичної реклами зафіксували на каналах ICTV та СТБ, а 1 тис. 694 покази — на каналі «Україна».
Рух «Чесно» досліджував дані п’яти найрейтинговіших телеканалів країни — ТРК «Україна», «1+1», «Інтер», ICTV та СТБ. Моніторинг вівся за період із 1 січня по 28 лютого щодо даних телеканалів про вартість ефірного часу для передвиборчої агітації.