Ракурсhttps://racurs.ua/
Петиція про обмеження роботи онлайн-казино пройшла модерацію і розміщена на сайті Офісу президента
Петиція про обмеження роботи онлайн-казино пройшла модерацію і розміщена на сайті Офісу президента
https://racurs.ua/ua/n193824-petyciya-pro-obmejennya-roboty-onlayn-kazyno-proyshla-moderaciu-i-rozmischena-na-sayti-ofisu.htmlРакурсПетиція про обмеження роботи онлайн казино пройшла модерацію і вже розміщена на сайті Офісу президента.
.
Для багатьох військових азартні ігри стають єдиним способом справитись зі стресом. Непоодинокі випадки, коли ігрозалежні військовослужбовці витрачають на ігри все своє грошове забезпечення, цим заводячи себе та свої сім’ї в «боргову яму», або ж здають в ломбарди дрони та тепловізори, — писав раніше автор петиції, військовий Павло Петриченко.
У 2023 році українці щодня витрачали в онлайн-казино близько 400 млн грн — це понад 12 млрд грн на місяць.
Такі дані наводить «Економічна правда» з посиланням на НБУ. Водночас у соцмережах триває дискусія щодо реклами онлайн-казино, яка вже набула масового характеру. Тему популярності азартних ігор, зокрема серед військових, підняв військовослужбовець Павло Петриченко.
Зважаючи на постійну рекламу казино на каналах-мільйонниках, можна тільки здогадуватися про розміри рекламних бюджетів таких компаній. Телеграм-канал «Новинач» розповів ҐРУНТу, що «слоти» періодично намагаються придбати у них рекламу, пропонуючи подвоїти звичайний тариф та забрати усі рекламні місця.
Обов’язковою умовою співпраці рекламодавці вказують реплай із текстом «Адміністрація каналу особисто рекомендує цю перевірену тємку».
Гроші аж ніяк не є пріоритетом нашої діяльності. Нести сенси, створювати меми і допомогати війську — наш шлях. Намутити гривень на «лівій тємкє" і посприяти лудоманії серед українців — шлях моральних ублюдків, — коментує редакція „Новинача“.
Цікаво, що має статись щоб помітили епідемію ігроманії в українському суспільстві та особливо в ЗСУ
— Павло Петриченко (@vkrainets) March 27, 2024
Яку спричинили довбойби, які запустили безконтрольний ринок онлайн-казино
„Мемарня“ розповіла, що їхньому каналу пропонували не просто прорекламувати казино, а й опублікувати історію про те, як компанія купує пікапи для ЗСУ.
Чому відмовились? Ми не любили офлайн/онлайн-казино ще задовго до того, як це стало проблемою серед військовослужбовців. Просто дратувала їхня агресивна масова реклама. А коли багато військових почали „крутити слоти“, це стало додатковою причиною слати нах*й всіх, хто пропонує рекламувати фріспіни».
Стендап-комік і волонтер Василь Байдак прокоментував дискусію щодо азартних ігор так:
ОНЛАЙН-КАЗИНО — ЦЕ З***А. Кожен, хто його рекламує, має розуміти відповідальність: його заробіток побудований на потенційному захворюванню іншої людини. Можливо, від неї потім відмовиться родина, бо вона винесе з дому золоті зуби бабусі. Звучить радикально? Коли у вас «згорить» товариш на цьому, ви взагалі інакше станете на це дивитись. Будь ласка, не рекламуйте цю з**у. Відмовляйтесь від неї.