На сайті «Укрзалізниці» зʼявилася електронна книга скарг
https://racurs.ua/ua/n80002-na-sayti-ukrzaliznyci-z-yavylasya-elektronna-knyga-skarg.htmlРакурсЯк повідомляється на сайті ПАТ «Укрзалізниця», підприємство створило електронну форму звернень.
На головній сторінці сайту можна залишити свої зауваження стосовно сервісу та боротьби з корупцією. Раніше поскаржитися можна було лише на гарячій лінії.
Електронна форма зовсім не складна. Необхідно лише вибрати тему звернення (пасажирські, приміські послуги чи антикорупція), а також вказати імʼя та електрону адресу. У відповідне поле треба ввести сам текст повідомлення.
«Укрзалізниця» наголошує, зміст звернення має бути конкретним. Необхідно вказати дату, місце, номер поїзда, вагону та інші подробиці. В такому разі збільшиться ймовірність детального аналізу ситуації та своєчасної реакції на скарги.
Як повідомлялося раніше, «Укрзалізниця» в рамках експерименту на час новорічних свят скасувала можливість резервування місць у поїздах через інтернет.