Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: uz.gov.ua
«Укрзалізниця» на час зимових свят заблокувала повернення квитків через інтернет
https://racurs.ua/ua/n98386-ukrzaliznycya-na-chas-zymovyh-svyat-zablokuvala-povernennya-kvytkiv-cherez-internet.htmlРакурс«Укрзалізниця» тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет. Про це йдеться у повідомленні прес-служби.
.
«На численні прохання пасажирів таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди», — йдеться у повідомленні.
Як зазначається, проведений спеціалістами «Укрзалізниці» аналіз показує, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу.
«Водночас, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами», — додають в «Укрзалізниці».
На думку компанії, «такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їхнього подальшого перепродажу».
«У результаті створюється штучний попередній дефіцит, а це викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, які збираються подорожувати», — заявляє відомство.
«Для того, щоб унеможливити подібні зловживання, „Укрзалізниця“ тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет. Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси», — йдеться у повідомленні.
В «Укрзалізниці» запевнили, що обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.
Нагадаємо, днями «Укрзалізниця» анонсувала зростання цін на залізничні квитки у 2018 році, а також повідомила про запровадження класифікації потягів за рівнем комфортності.