Ракурсhttps://racurs.ua/
Про сенси правничої професії. «Човник роздумів» відплив. У добру путь!
https://racurs.ua/b63-pro-sensi-pravnichoyi-profesiyi-chovnik-rozdumiv-vidpliv-u-dobru-put.htmlРакурс«Как-то я спросил в классе, кем кто хочет быть.
.
Один мальчик сказал: «Волшебником».
Все засмеялись.
Мальчик смутился и прибавил:
«Я буду, наверное, судья, как мой папа, но ведь вы спрашивали, кем я хочу быть?»
Януш Корчак
Людині 16-18 років.
Вона завершує навчання в загальноосвітній школі (ліцеї, гімназії) і починає замислюватись над своїм майбуттям...
Яким воно буде? Що мене чекає за шкільними дверима?
Ким я хочу бути у самостійному житті... і ким зможу бути? Як найкраще реалізувати власні мрії і плани, якщо вони є і... якщо їх поки що немає?
Відповіді на подібні запитання разом з молодою людиною наполегливо шукають всі разом: батьки, дідусі й бабусі, друзі і знайомі.
Хто і як впливає на вибір подальшого життєвого шляху?
Мій життєвий і викладацький досвід свідчить, що авторитетними впливовими чинниками ухвалення, мабуть, першого самостійного чи майже самостійного рішення є:
- по-перше, батьки і найближчі родичі молодої людини та їхній досвід самореалізації у власному житті;
- по-друге, шкільний учитель/учителька;
- по-третє, шкільні і позашкільні друзі;
- по-четверте, творчість письменників/поетів/музикантів (відомих особистостей у сфері культури);
- по-п’яте, досвід видатних знаних особистостей: політиків/науковців/спортсменів та фахівців в різних сферах трудової діяльності, які стали успішними у своєму житті і професійній діяльності.
Поряд з поставленими вище запитаннями перед молодою людиною постає ще одне, не менш вагоме і важливе: хто така успішна людина, як вона досягла свого успіху і взагалі – що таке успішне життя людини, з чого, з яких компонентів воно складається?.. Відповіді на ці запитання шукатимемо разом з читачами в подальших розмовах.