Ракурсhttps://racurs.ua/
Російські «тролі». Фото: Новые Ведомости
Російські «тролі» запустили новий сайт перед виборами в Конгрес США
https://racurs.ua/ua/n108034-rosiyski-troli-zapustyly-novyy-sayt-pered-vyboramy-v-kongres-ssha.htmlРакурсРосійська «фабрика тролів» запустила новий сайт перед виборами в американський Конгрес. Про це 16 липня повідомляє «Українська правда» із посиланням на AP.
.
Американські експерти впевнені, що Російська Федерація втручатиметься у вибори в Конгрес.
Як приклад, AP повідомляє про сайт USAReally, який був у травні запущений Федеральним агентством новин. Це агентство входить до імперії, якою, ймовірно, керує союзник російського президента Путіна Євген Пригожин.
«Ця імперія включає „Агентство інтернет-досліджень“ — так звану „фабрику тролів“, співробітникам якої спецпрокурор Роберт Мюллер пред’явив звинувачення раніше у цьому році», — пише AP.
Видання зазначає, що московський офіс USAReally знаходиться у тому ж будинку, що і «Федеральне агентство новин».
Сайт USAReally виглядає дилетантським — незграбний дизайн, граматичні помилки, посилання на російські соціальні мережі. На веб-сторінці зазначається, що сайт повинен надавати американцям «об'єктивну та незалежну» інформацію.
Наразі ця веб-сторінка не працює. Американські журналісти припускають, що він почне активно діяти вже у вересні, коли ситуація стане більш зрозумілою за підсумками завершених партійних праймеріз.
Не виключається, що сайт запрацює до початку президентських виборів 2020 року.
В США не впевнені, що російським «тролям» вдасться повторити успіх 2016 року, оскільки соціальні мережі типу Twitter та Facebook почали приймати безпрецедентні заходи з виявлення та ліквідації бот-акаунтів.
Нагадаємо, в США конгресмени-демократи сенатського комітету з розвідки опублікували копії проплачених російським агентством інтернет-досліджень (IRA) повідомлень у Фейсбуці, створених з метою вплинути на вибори американського президента у 2016 році.
Зазначається, що так звані «інтернет-тролі» видавали себе за громадян США та створювали фальшиві сторінки у соціальних мережах. Також вони керували групами, до яких залучали американців. У групах обговорювалися американська політика та соціальні проблеми.