YouTube почав боротися з пропагандою відмови від вакцинації (ФОТО)
https://racurs.ua/ua/n118547-youtube-pochav-borotysya-z-propagandou-vidmovy-vid-vakcynaciyi-foto.htmlРакурсYouTube вилучає рекламу з деяких відео, котрі пропагують відмову від вакцинації, стверджуючи, що такі матеріали порушують політику відеосервісу щодо «шкідливих або небезпечних» дій.
Видалення оголошень означає, що користувачі, які створюють антивакцинальні відео, не можуть заробляти на них гроші, як це роблять інші автори YouTube, повідомляє BuzzFeed News.
«У нас є чіткі правила, котрі регулюють, на яких відео можна публікувати оголошення. Відео, яке підтримує боротьбу з вакцинацією, є порушенням цих правил. Ми активно застосовуємо цю політику, і якщо ми знаходимо відео, яке порушує її, ми негайно вживаємо заходи та видаляємо оголошення», — заявили в YouTube.
Про такі нововведення у своїй політиці компанія заявила після того, як журналісти помітили, що YouTube ненавмисно сприяє пропаганді відмови від вакцинації. Проблема полягає в особливостях роботи алгоритмів відеосервісу, котрі пропонують користувачам до перегляду матеріали, схожі на ті, що вони переглядали до цього.
Так, видання BuzzFeed News виявило, що, хоча YouTube зазвичай як результати пошуку за такими запитами, як «безпечні вакцини», показує відповідні відеоролики від уповноважених джерел, наприклад, дитячої лікарні, його алгоритм «Наступне відео» часто пропонує для подальшого перегляду відеоролики, автори котрих виступають проти вакцинації.
Окрім демонетизації антивакцинального відео, YouTube також представив нову інформаційну панель, що стосується вакцин. Раніше інформаційні панелі з’являлися на антивакцинальних відеороликах, які явно згадували вакцину проти кору, паротиту, краснухи, і лише містили опис, для чого призначена ця вакцина й посилання на відповідну сторінку у «Вікіпедії». Тепер значно більша кількість антивакцинальних відеоматеріалів містить інформаційну панель, яка посилається на сторінку «Вікіпедії», присвячену «вакцинальній нерішучості», де це явище описується як «одна з головних глобальних загроз для здоров’я у 2019 році».
Творці антивакцинальних відео все ще можуть отримувати дохід іншими способами, наприклад, товарами, які вони рекламують на YouTube, або залученням пожертвувань.
Нагадаємо, вчені встановили, що алгоритми YouTube також сприяли популяризації теорії про пласку Землю.