Black lives matter: світові бренди прибирають слова «освітлюючий» і «відбілюючий» з опису продукції
https://racurs.ua/ua/n140394-black-lives-matter-svitovi-brendy-prybyraut-slova-osvitluuchyy-i-vidbiluuchyy-z-opysu.htmlРакурсКосметичний бренд L’Oreal прибере слова «освітлюючий» і «відбілюючий» з опису своєї продукції.
Світовий лідер ринку товарів для краси оголосив, що більше не буде використовувати в описі своєї продукції подібні слова.
The L’Oreal Group вирішила видалити слова «білий"/"відбілюючий» і «світлий"/"освітлюючий» з усієї своєї продукції для шкіри, — йдеться в заяві компанії.
Заява зроблена на тлі акцій протесту проти расової нерівності, що почалися після загибелі від рук поліції темношкірого американця Джорджа Флойда.
L’Oreal не перша компанія, яка внесла зміни в оформлення або виробництво в умовах зростаючої критики з приводу недостатньої різноманітності в рекламі і асортименті продукції з урахуванням расової рівності.
На минулому тижні підрозділ Unilever в Індії і Бангладеш також оголосив про відмову використання слова «світлий» на продукції для догляду за шкірою. Компанія Johnson&Johnson прийняла рішення взагалі припинити продаж кремів і лосьйонів, що відбілюють шкіру, а також прибрати слово «освітлення» з опису продукції.
Компанії США і Великої Британії почали вибачатися за те, що в минулому були пов’язані з рабством і работоргівлею. 18 червня з заявами виступили відразу кілька з них: страховий гігант Lloyd’s і мережа пабів Greene King в Сполученому Королівстві. Вони не тільки вибачилися за те, що їх засновники були причетні до работоргівлі, а й обіцяли зробити великі пожертвування організаціям, які борються з расовою несправедливістю.