Новини
Ракурс
Політична реклама у Фейсбук не є рідкістю, фото: publicdomainpictures.net

Політична реклама на Фейсбуці — хто з українських політиків витратив найбільше грошей (ІНФОГРАФІКА)

20 сер 2020, 15:08

На політичну рекламу в соціальній мережі Фейсбук українські сторінки за перші сім місяців цього року витратили понад 1,1 млн дол. США (близько 30 млн грн).


.

Про це свідчать результати дослідження, проведеного громадянським рухом «Чесно».

Зазначається, що частина з цих витрат припадає на офіційні сторінки партій та політиків. Також політиків частково рекламують приховано, ховаючись за абстрактними назвами. Крім того, деякі сторінки з рекламою — це медіа або ті, хто маскується під медіа.

Витрати українських сторінок на політичну рекламу, інфографіка: «Чесно»

Найбільше на політичну рекламу за цей період витратили:

  • п’ятий президент України Петро Порошенко (52,3 тис. дол. США);
  • програма «Шустер LIVE» (39 тис. дол. США);
  • народний депутат зі «Слуги народу» Микола Тищенко (20,7 тис. дол. США).

Зазначається, що сторінка Тищенка взагалі не рекламувалася у Фейсбуці до червня.

Сторінки з найбільшими витратами на рекламу, інфографіка: «Чесно»

Серед політичних партій найбільше витратили:

  • «Українська галицька партія»;
  • «Партія Шарія»;
  • «Європейська солідарність».

Партійні сторінки за витратами на рекламу, інфографіка: «Чесно»

Найбільше негативної реклами зафіксовано щодо:

  • партії «Слуга народу» та Володимира Зеленського;
  • Максима Бужанського;
  • мера Дніпра Бориса Філатова.

Політики та сторінки, проти яких поширювали рекламу у Фейсбуці, інфографіка: «Чесно»

Нагадаємо, наприкінці липня стало відомо про наміри Facebook перевірити свої алгоритми, які, зокрема, впливають на демонстрацію реклами користувачам, на расові упередження.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...