Новини
Ракурс
Українські політики активно вкладалися в рекламу у соцмережах у 2021 році

Хто з політиків за рік найбільше вклався у Фейсбук-рекламу, оцінили експерти

12 січ 2022, 12:05

Українські політики, політсили та інші сторінки за період з 1 січня по 14 грудня 2021 року опублікували у соцмережах Facebook та Instagram майже 123 тис. рекламних дописів політичного змісту на загальну вартість майже 2,2 млн дол. США (близько 60 млн грн).



.

Про це свідчать дані моніторингу, проведеного експертами Громадянської мережі «Опора».

Зазначається, що найбільшу частку цих витрат (49,1%) становлять витрати «інших» сторінок — онлайн-видань, громадських рухів чи сторінок, що підтримують певні політичні сили чи політиків, але не є їхніми офіційними представництвами.

Наступними за витратами стали українські політичні діячі різних рівнів, на яких припало 34,3% загальних витрат на політичну рекламу в соцмережі Facebook.

У 2021 році найактивнішими політиками у соцмережах Facebook та Instagram стали:

  • колишній прем'єр-міністр Арсеній Яценюк — за 2021 рік він витратив майже 70 тис. дол. на понад 2,2 тис. рекламних дописів;
  • кандидат у нардепи на виборах в окрузі № 87, що відбувалися у березні 2021 року, Олександр Шевченко — витратив понад 63 тис. дол. на 875 рекламних дописів;
  • екс-прем'єр Володимир Гройсман — у 2021 році опублікував 274 рекламних дописи, на які витратив понад 26 тис. дол.;
  • кандидат на посаду міського голови Харкова Аліна Мустафаєва — за 2021 рік витратила понад 22 тис. дол. на майже 500 рекламних дописів;
  • очільник політичної партії «За майбутнє" Ігор Палиця — за рік на просування у Facebook та Instagram Палиця витратив майже 22 тис. дол. США.

Політреклама у Facebook, інфографіка: «Опора»

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter