Фармацевтичне лобі: депутати бояться заборонити рекламу ліків на ТБ
https://racurs.ua/ua/n67497-farmacevtychne-lobi-deputaty-boyatsya-zaboronyty-reklamu-likiv-na-tb.htmlРакурсЗ достовірних джерел відомо, що багато хто з депутатів готовий відхилити законопроект про заборону реклами ліків. Один з найбільш популярних аргументів — «мене попросили». Про це йдеться у статті «Ракурсу», присвяченій темі реклами лікарських препаратів.
Міністерство охорони здоров’я у свою чергу займає вичікувальну позицію, вважаючи, що законопроект краще відправити на доопрацювання.
Тим часом українці платять в аптеках в тому числі й за рекламу препаратів. Так, за словами експертів, витрати на рекламу закладаються у вартість ліків. Це становить 15–25% роздрібної ціни, але іноді сягає і 40%. Протягом останніх п’яти років саме фармринок був найбільшим і найщедрішим замовником реклами на ТБ. Особливо в 2014–2015 роках, коли криза завдала значного удару по рекламному бізнесу.
У комітетах обговорення документа проходить активно. До голосування у сесійній залі народні депутати мають визначитися: кому на даному етапі їм вигідніше сподобатися — телеканалам чи електорату. Вони не приховують, що трохи побоюються реакції ТБ, яке в помсту за урізання рекламного пирога цілком здатне відлучити їх від ефіру.