Ракурсhttps://racurs.ua/
У Раді занепокоїлися своїм брендом, фото — БЖ
У Раді занепокоїлися своїм брендом
https://racurs.ua/ua/n149777-u-radi-zanepokoyilysya-svoyim-brendom.htmlРакурсВерховна Рада оновить власну брендову стратегію. Заступник голови парламенту Олена Кондратюк повідомила про діяльність робочої групи з ребрендингу Верховної Ради, яку вона очолює.
.
Нову брендову стратегію Верховної Ради представлять до 30-річчя незалежності України. Кондратюк розповіла про це 1 лютого на погоджувальній нараді в парламенті.
Нова брендова стратегія включатиме, за її словами, новий логотип парламенту, брендбук і нову концепцію діяльності.
Новації включатимуть відкритість, інклюзивність, рівність і доступність парламенту.
Йдеться і про оновлення прес-центру, парламентську освіту дітей і молоді, прийняття етичного кодексу нардепа, врахування і паритетний розгляд законопроектів від опозиції, — повідомила віце-спікер.
Читайте також
«Такої солідарності з Україною я не пригадую ніколи, навіть у 2014 році», — депутат Європарламенту Дайніус Жалімас
Племінниця за дядька — відповідає, або Новітня практика антикоррупціонерів щодо юросіб
ВАКС зважує досягнення викривача Кубракова і 91 детектива НАБУ
Кожен українець зобов’язаний заплатити банкам за втрачене чи зруйноване майно, на яке він брав позику — рішення апеляційного суду
Загрузка...