Як дистанційне навчання впливає на дітей, встановили учені
https://racurs.ua/ua/n165056-yak-dystanciyne-navchannya-vplyvaie-na-ditey-vstanovyly-ucheni.htmlРакурсДистанційне навчання негативно впливає на психічне здоров’я дітей.
Це встановили медики з дитячої поліклініки в Торонто (Канада), проаналізувавши дані про психічне здоров’я понад 2 тис. дітей під час спалаху коронавірусної хвороби COVID-19. Про це йдеться у статті, опублікованій у JAMA Network.
Дослідники встановили наявність чіткого зв’язку між тривогою та депресією у старшій категорії дітей (віком від 11 років), яким доводилося використовувати пристрої для навчання.
Крім того, було встановлено, що збільшення перегляду телевізора та комп’ютерних ігор у дітей молодшого віку (2−4 роки) під час пандемії також призводило до більш високого рівня депресії, тривоги, поведінкових проблем та гіперактивності.
На думку учених, такі результати щодо школярів можуть бути пов’язані зі зменшенням рівня соціальної взаємодії в результаті пандемії.
Пандемія COVID-19 призвела до серйозних змін у розпорядку дня дітей, — наголошують дослідники. — Передусім це пов’язано з дистанціюванням, ізоляцією та закриттям шкіл.
Також учені проаналізували, чи допомагають дітям справлятися з ізоляцією відеодзвінки через Zoom. Дослідники сподівалися, що спілкування з друзями дозволить знизити тривожність і депресію, проте аналіз показав, що у відеозв’язку в цьому питанні немає жодних переваг.
Джерело: JAMA Network