TikTok російського розливу — «Газпром» тестує аналог китайської соцмережі
https://racurs.ua/ua/n160768-tiktok-rosiyskogo-rozlyvu-gazprom-testuie-analog-kytayskoyi-socmereji.htmlРакурсTikTok для росіян хоче створити «Газпром» — компанія зареєструвала товарний знак Yappy.
Додаток Yappy вже є в AppStore, але поки працює у форматі закритого тестування. Про це повідомляє «Коммерсант».
Yappy планують запустити наприкінці 2021 року. У бета-тестуванні беруть участь близько 300 блогерів щомісяця. Сам додаток Yappy розробили на основі додатка «Ямолодец», який «Газпром-медіа» купила в грудні 2020 року.
Цільова аудиторія програми — користувачі 14−34 років, які «захоплені саморозвитком і кар'єрою і для яких важливі особисте визнання й матеріальний успіх», стверджують у компанії.
Експерти вважають, що для конкуренції з китайським TikTok додатку потрібні будуть мільярди рублів на залучення авторів і користувачів. TikTok в липні 2020 року став четвертою за популярністю соцмережею в Росії, у додаток хоч раз заходили 32% росіян старше 12 років.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що щоби зняти відеоролик для соцмережі TikTok, дві школярки в Росії спалили цілу ферму. Дівчата вирішили записати яскраве відео, щоби зібрати перегляди для свого каналу в соцмережі.
Джерело: Коммерсант