Новини
Ракурс

Мінсоцполітики, заощадивши на бійцях АТО, поліпшує умови праці своїх чиновників

10 гру 2015, 13:05

Кабмін запропонував, а бюджетний комітет парламенту вчора охоче підтримав ідею зменшити фінансування соціального захисту ветеранів війни та учасників антитерористичної операції на 910 тис. грн. Вказану суму Міністерство соціальної політики вважає… зекономленою, і пропонує закупити 60 персональних комп’ютерів та 10 принтерів, що має покращити умови праці чиновників цього міністерства. Про це йдеться в розпорядженні Кабміну від 25 листопада 2015 року №1216-р, що має назву «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2015 рік».


.

Мало того — наші урядовці не вважають за доцільне надати громадськості свої розрахунки, необхідні для того, щоб вирішувати питання щодо придбання техніки чи інших товарів. Однак усім охочим нескладно буде виявити за допомогою інтернету, що новий персональний комп’ютер із технічними показниками, цілком достатніми для здійснення роботи середнього користувача, коштує від 5 до 8 тис. грн, а багатофункціональний принтер — до 3 тис. грн. Ну, а оптова ціна, ясна річ, мала би бути ще меншою. Тобто загалом для придбання вказаної кількості техніки достатньо було б 300–400 тис. грн, а не майже мільйон. До мільйона чиновники не нафантазували, ясна річ, не через природну скромність і почуття міри — просто від мільйона вже доводилося би проводити тендер.

Яким може бути висновок? Скоріше за все, йдеться про звичайні відкати, які постачальники оргтехніки платитимуть посадовцям міністерства, що доклали зусиль, аби придбати техніку приблизно утричі дорожче.

Скільки б не змінилося міністрів, певна чиновницька ланка є живучою, наче пліснява, і, намертво вкорінившись на своїх посадах, незважаючи ні на що, завжди робитиме «свою справу». За мовчазного потурання парламентського комітету під керівництвом «головного футболіста» країни, який за сумісництвом очолює парламентський бюджетний комітет, пана Андрія Павелка.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter