Ракурсhttps://racurs.ua/
У справі про катастрофу Ан-26 під Харковом підозру оголосять командувачу Повітряних сил ЗСУ, фото — УП
У справі про катастрофу Ан-26 під Харковом підозру оголосять командувачу Повітряних сил ЗСУ (ВІДЕО)
https://racurs.ua/ua/n147966-u-spravi-pro-katastrofu-an-26-pid-harkovom-pidozru-ogolosyat-komanduvachu-povitryanyh-syl-zsu.htmlРакурсУ справі про катастрофу Ан-26 під Харковом підозру оголосять командувачу Повітряних сил ЗСУ.
.
Про це повідомили 18 грудня на брифінгу Держбюро розслідувань.
Про підозру повідомили також командувача польотами у військовій частині в Чугуєві і командувача військової частини, у якій сталася трагедія. Їх підозрюють у порушенні правил проведення польотів.
Експерти зазначили, що якби кожна із цих осіб належним чином виконувала свої обовязки і Статут, трагедії можна було б уникнути, — заявили на брифінгу в ДБР начальник слідчого відділу Вадим Приймачок і заступник керівника Спеціалізованої військової прокуратури в оборонній сфері Сергій Личик.
Відзначимо, що наразі Повітряними силами командує генерал-полковник Сергій Дроздов.
Під час проведених у кримінальному провадженні великого комплексу слідчих дій отримано беззаперечні докази, які вказують на те, що порушення правил підготовки польотів, порушення правил польотів та порушення правил експлуатації літальних апаратів мали системний і систематичний характер, — вказали слідчі.
Детективи вважають, що порушення були допущені як на стадії підготовки польотів, оскільки були допущені на борт особи, які взагалі там не мали бути, так і на стадії здійснення польоту, коли політ дозволявся з порушенням правил експлуатації літального апарату і правил здійснення польоту.
Крім того, ДБР переконує, що й під час кризової стадії польоту не було вжито достатніх і адекватних заходів для того, щоб уникнути катастрофи.
На брифінгу заявлено і про те, що у командира літака не було штатного помічника, а сам пілот не мав права керувати повітряним судном, оскільки не пройшов вчасно перепідготовку. Встановлено, що на борт літака були допущені сторонні особи, а саме курсанти-льотчики, які не мали досвіду в керуванні літаком.
За словами Приймачка, командир літака також не мав навичок керування літаком в нічний час. В Держбюро розслідувань вважають, що встановили ще не всіх причетних.
Вказані посадовці наразі не затримані, про обрання їм запобіжного заходу в ДБР обіцяли повідомити згодом.
Наприкінці жовтня в уряді заявили, що головними причинами катастрофи Ан-26 на Харківщині стали систематичні порушення правил виконання польотів та контролю за ними в Харківському національному університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба.
25 вересня на Харківщині при заході на посадку в аеропорту Чугуєва розбився літак Ан-26 Повітряних сил ЗСУ. На його борту перебувало 27 осіб — семеро членів екіпажу та 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних сил імені Кожедуба. Загинули 26 осіб.
Літак Ан-26Ш було виготовлено у 1977 році. ДБР повідомляло, що попередньо перевіряє чотири версії авіакатастрофи.